Tuesday, September 1, 2009

Cooler Master Hyper N620 CPU Cooler

Cooler Master Hyper N620... Ini bukan kipas untuk bilik anda, bukan juga kipas untuk bakar satay... Ia adalah kipas untuk processor anda... Ini adalah CPU Cooler aku yang terbaru... Setelah menghadapi masalah suhu processor yang terlalu tinggi, aku terpaksa clash dengan cpu cooler aku yang lama dan mencari penggantinya... Dan aku telah terjumpa dengan cooler ini lalu membelinya... Dengan harga RM168, ia memberikan aku satu penyelesaian terhadap masalah suhu processor aku yang tinggi tersebut. (^_^)/

Spesifikasi:

CPU Socket:
Intel Socket:
LGA1366 / LGA1156 / LGA775 *

AMD Socket:
AM3 / AM2+ / AM2

CPU Support:
Intel:
Core™ i7 Extreme / Core™ i7 / Core™ i5 / Core™ i3 / Core™2 Extreme / Core™2 Quad / Core™2 Duo / Pentium / Celeron

AMD:
Phenom™ II X4 / Phenom™ II X3 / Phenom™ II X2 / Phenom™ X4 / Phenom™ X3 / Athlon™ II X4 / Athlon™ II X3 / Athlon™ II X2 / Athlon™ X2 / Athlon™ / Sempron™

Heatpipes:
Ø6 mm

Fan Speed:
800~200 R.P.M

Fan Airflow:
83.6 CFM (Max)

No comments:

Post a Comment