Saturday, July 2, 2011

Assassin's Creed Brotherhood

Setelah berzaman tak update blog tetiba terlintas kat fikiran aku yang tengah mamai sikit-sikit nie nak update. Sejak tamat belajar, hidup aku sebagai seorang penganggur sepenuh masa pon bermula. Tapi ok la kan, makan free, tidur free kat rumah. Takdak sapa nak kacau. Cuma bila duit dah takdak mula la buat hati kering pau mak bapak aku. Haha. Segan memang segan.

Sebab takdak kerja lain nak dibuat, macam biasa la. Aku dengan game ibarat adik beradik tiri. Kalau mood dah datang gaw-gaw, tak tidur malam pon takpa. Latest aku baru je macam terasa aku dah habiskan satu game. Assassin's Creed Brotherhood. Game yang penuh dengan aksi-aksi memanjat bangunan yang tinggi-tinggi guna tangan je (kuat sungguh tangan dia), assassination (kadang-kadang terassassinate orang awam), curi duit orang awam dan macam-macam lagi. Sekali tengah syiok-syiok main di tahap kemuncak tetiba terasa macam dah habis. Kecewa aku.

Gambar sekadar hiasan


p/s: daripada 10 tu aku kasi 7 la untuk game nie. game apa pulak la nak main lepas nie

No comments:

Post a Comment