Tuesday, March 9, 2010

Keserabutan telah hilang

Kelmarin, aku tak da benda nak buat kat bilik. So aku pon macam biasa la baca forum, baca artikel dan baca forum. Baca buku jauh sekali. Then, aku ada terbaca thread orang buat cable management dalam casing dia. So aku pon teruja la nak buat macam tu since wayar-wayar yang ada dalam casing aku memang serabut cam usus kecil ngan usus besar. Tiba-tiba je keazaman berkobar-kobar. Lantas aku amek screw driver Sabu and then mulakan kerja.

Sebelum kerja-kerja renovation dilakukan



Memang serabut kepala aku tengok wayar-wayar yang serabut tu. Sejam lebih aku dok fikir macam mana nak bagi wayar tu kemas dan tak serabut. At last, hasilnya macam yang korang boleh tengok kat bawah.


Lebih kemas daripada sebelum nie (Belah dalam casing)


Lebih serabut daripada sebelum nie (Belah belakang casing)

Akhirnya, aku kembali bahagia dan ceria seperti dulu... (^_^)/

No comments:

Post a Comment