Thursday, March 11, 2010

Second match

Sekali lagi glory menjelma di depan mata kami di mana kami berjaya menewaskan team Post Graduate. Dengan berbekalkan semangat hasil kemenangan dengan second year 3 minit sebelum tu, kami turun dengan hasrat untuk menang lagi.

Gol pertama dihadiahkan oleh Fariman yang merembat kencang tepat ke bucu gol pihak lawan. Beliau memang terkenal dengan jaringan yang cantik seperti yang dilakukan ketika KASUS dulu. Gol kedua pulak dijaringkan oleh Shahril dengan tenang. Rembatan kencangnya melepasi penjaga gol yang tiada di depan golnya. Mungkin ini kerana penjaga gol mereka menyangkakan yang beliau bermain di posisi striker sedangkan dia sebenarnya adalah penjaga gol.

Namun, kami dikejutkan dengan gol pihak lawan yang dijaringkan oleh sapa tah tak tau nama dia. Tapi sekali lagi kami melebarkan jurang jaringan di mana gerakan menarik Shahril yang melorongkan bola dapat kat kaki aku lalu through kepada Syidi dan mudah bagi beliau menjaringkan gol tersebut. Alangkah gembiranya Syidi ketika itu.

Post Graduate tidak mahu mengaku kalah di mana mereka berjaya menyumbat lagi 1 gol untuk merapatkan jurang. Tapi who are stronger will win. Bola yang di cross oleh Amin ditanduk sempurna oleh Shahril untuk menjadikan kedudukan 4-2. Akhirnya wisel penamat pon ditiup. Kemenangan menjadi milik kami.

Hari nie ada lagi 1 match. Semua budak-budak 3rd year awam diminta turun (player je la). Hopefully kita akan menang lagi hari nie. To be continue... (^_^)/

No comments:

Post a Comment