Wednesday, June 23, 2010

Tikus kesukaan setiap insan

Baru-baru nie, terdetik di hatiku untuk memiliki sesuatu yang aku boleh bela dan sayang dia. Takda la hidup aku sunyi ja. At least aku dapat la meluahkan segala perasaan aku kat dia. Jadi aku pon plan dengan Apis (memang nama panggilan sebenar) untuk pi Bukit Jambul. Aku merasakan kehangatan cinta aku kat dia di sana.

Sampai ja kat sana hatiku berdebar adakah aku dapat mencari sesuatu tersebut? Apakah dia akan dapat menerima aku nanti? Apa aku nak cakap kat parents aku bila aku dah bersama dengan dia nanti? Kami memulakan pencarian buah hati aku kat sana. Jalan punya jalan, sekali aku ternampak sesuatu tersebut. Tapi bentuknya lain. Aku pun tak pasti tapi hati aku terpaut. Akhirnya aku pon terbeli jam. LOL!. Nape aku beli jam?

Lepas makan, aku pi naik tingkat atas dengan dengan aku mengharapkan aku dapat berjumpa dengan si jantung hati. Aku pon follow Apis tanpa banyak diam. Sembang je manjang. Dan kami pon sampai di suatu tempat tapi hatiku kuat mengatakan ini bukan tempatnya. Tapi memang benar itu bukan tempatnya sebab tu tempat karok. Apis nak ajak karok rupanya.

Disebabkan malas nak cerita panjang, kami pon sampai tempat yang aku nak pi tu. Aku berkenan dengan 2 tikus. Comel-comel pulak tu. Akhirnya aku dah decide. Aku pilih Krait daripada Abyssus. Kepada Krait tahniah sebab berjaya menarik perhatian aku. Kepada Abyssus sila cuba lagi tahun depan. Yahuuu. Mouse baru. (^_^)/

My new "tikus"

No comments:

Post a Comment