Tuesday, June 29, 2010

Pindah rumah baru

27.6 adalah hari paling bahagia buat hidup aku (ayat nak kasi sedap hati je). Aku dapat pindah rumah baru. Yeehaaaa!. Bilik je sebenarnya. Kena bayar pulak tu. Sebenarnya, kami kena pindah bilik baru sebab hal-hal yang kami cuba elak tapi gagal di situ.

Oleh sebab budak-budak junior bakal masuk lebih kurang dalam 2 minggu lagi, jadi pihak pengurusan desasiswa Fajar Harapan pun menyuruh kami blah untuk sewa kat Tekun pulak. Nasib bilik kat Tekun nie best. Tapi duit dia pun best jugak la. Ditambah pulak barang aku yang berduyun-duyun nak naik pulak tingkat 3, memang holy shit penat la gua cakap lu. Tapi tak pa, kata palap? Tak da hal punya la. (sebab Lan ngan Jai pun tolong sekali). Hehe. Thanks.

Tapi aku still puas hati walaupun kena bayar lebih sikit, kualiti bilik dia lebih bagus daripada Fajar Harapan. Tapi, nak pi keja jauh sikit la dengan stesen bas. Aduhai. Kata palap? Layan je. Malam-malam boleh tengok view daripada tingkat 2. Cantik siot.

Layan... (^_^)/

No comments:

Post a Comment