Thursday, January 27, 2011

FYP lagi

Setelah selesai mengambil data di site yang pertama di Bukit Jambul (BJ), kami pon berasa seronok la sebab first time ambil data, everything went well although we are all inexperince for the first time. Jadi esoknye kami move ke point kedua kami. Mood macam semalam, harap-harap cepat la habis sebab nak balik bilik main game. Haha.

Sampai je kat point kedua, kami check dulu elevation tempat tersebut. Bila dah confirm yang elevation tu hampir tepat dengan yang di suggestkan oleh diri kami sendiri then kami pon lantas menyetup instrumen masing-masing. Lepas selesai menyetup instrumen, aku pon terdengar suatu bunyi. Macam biasa dengar. Bunyi datang daripada perut? Lol. Lapar rupanya. Ingatkan apa tadi.

Mata aku pon mula meliar memandang ke sekeliling dengan pantas dan rakus. Terjumpa pulak ada satu stall nasik lemak. Wah~ Memang kena la. Then, rakan aku pon membeli nasik lemak tersebut. Lantas, tibai sampai licin. Sedap pulak tu. Ingat nak pi beli lagi. Tapi tak pa la, orang kata berhenti makan sebelum kenyang kan? Tapi nie separuh full idok. Adui.

Warga Penang macam biasa la, mula la usha buat muka macam tak puas hati la buat muka pelik la. Niat aku murni kot? Nak ambil data je. Sedang asyik menunggu data di ambil cukup sejam, tiba-tiba... Jeng.. Jeng.. Jeng.. Instrumen aku habis bateri. Laa.. Ahh... Terus takda mood nak sambung cerita. Gua blah dulu

No comments:

Post a Comment