Tuesday, January 25, 2011

Sukan Tahunan Awam

Baru-baru nie aku dengar, STAM akan kembali dimana penglibatan setiap insan yang belajar dia USM yang mengambil course Kejuruteraan Awam adalah amat digalakkan. Jadi lantas aku telah memasang keazaman untuk mengubat kekecewaan hati aku ketika SUKAD dahulu. Sebagai juara bertahan dalam acara bola sepak, lagi la berkobar-kobar semangat aku nak main nak mempertahankan mahkota (ceh...pingat pon tak dapat).

Tapi, hari tak selalunya mendung. Kadang-kadang hujan lebat sampai melimpah air daripada eco drain kat sini. Rupa-rupanya, sukan bola sepak dah dimansuhkan. Ini berikutan sebab tak banyak team yang join. Macam tahun lepas. Aduyai. Baru je semnagat nak main. Terus rasa malas nak join STAM kali nie.

Futsal? Futsal ada la kot. Boleh buat banyak team. Hmm... Aku still lagi fikir nak join futsal ke tak. Tak pun, join bowling je la. Betapa kecewanya aku sebab bola sepak takda. Anyway, kepada geng-geng 4th year Awam, nie last je kita nak enjoy main game sama-sama. JOM kita memeriahkan STAM tahun nie. (^_^)/

No comments:

Post a Comment