Saturday, January 29, 2011

Sabtu (29.1.2011)

Hmm... Memandangkan cuti semester dah bermula, ramai yang dah mula memblahkan diri mereka pulang ke rumah. Aku jugak akan turut sama pulang ke rumah, tapi kalau ikot planning awal besok baru aku bertolak. Bila fikir-fikir balik, apa la yang aku nak buat kat rumah nanti. Desktop takda, internet takda. Tapi kawan-kawan ada kot?

Oleh sebab ramai yang dah balik kampung, sunyi sepi kat USM nie ha. Roomate aku pon semua dah blah meninggalkan aku kesepian seorang diri. Ada berapa kerat je lagi yang tak balik. Sama ada mereka sibok dengan FYP atau mereka nak layan internet sampai muntah sebelum pulang ke kampung halaman.

Niat di hati nak setelkan sikit FYP aku sebelum aku balik rumah. Tapi kalau 24 jam nak belek FYP, nanti orang kata poyo pulak. Jadi kena la selitkan sikit tentatif yang lain macam main game ke tengok anime ke atau perkara yang boleh menghilangkan bosan. Tapi perkara yang boleh menghilangkan bosan lagi banyak dibuat daripada FYP. Bila la nak siap macam nie.

Anyway, selamat bercuti aku ucapkan kepada semua. (^_^)/

No comments:

Post a Comment