Monday, January 24, 2011

Flashback #1

Sawadikap~

Untuk flashback kali nie aku nak cerita sikit pasal tournament yang pernah aku join sem lepas. Tournament tersebut dinamakan SUKAD - Sukan Antara Desasiswa. Kalau kat USM, hostel kami panggil desasiswa. Kalau U lain aku tak tahu la. Mungkin sukan antara hostel? Mahupun sukan antara Challet?

Tahun nie macam tahun-tahun lepas. Aku participate dalam sukan bola sepak. Pergi selection tiap-tiap hari tapi tak dapat. (T_T) Berkat recommendation kapten bola Jaya, dapat la aku join jugak (Aku dok dekat Desasiswa Jaya). Terima kasih kapten.

Tapi tahun nie boleh dikatakan lebih unfortunate daripada tahun lepas sebab tahun lepas kami dapat main sampai quarter final, tapi tahun nie kami cuma dapat main dalam group je. Nasib tak menyebelahi kami.

Tapi, apa yang bestnye, aku dapat score sebijik dalam tournament tersebut. Perghh. Gembira? Riang? Rasa happy? Memang seronok tarak hingat punya la. Lagi-lagi gol penyamaan ketika kami ketinggalan 1 - 2. Hmm. Nak celebrate buat gaya apa? Guling? Gimnastik artistik? Renang berirama? Last-last sebab tak dapat fikir aku lari je laju-laju. Tak cool langsung.

Tapi benda nie buat kan aku senyum balik bila terkenang. Zaman main bola dengan member-member kat peringkat yang agak tinggi. Next time maybe tak da dah. So just enjoy the moment eventough tak dapat ke quarter final.

Last but not least, thanks for Jaya footballer for giving such a good cooperation. Majulah sukan untuk USM. (^_^)/

No comments:

Post a Comment