Monday, January 4, 2010

Futsal sampai muntah

Alhamdulillah. Baru-baru nie aku ngan rakan-rakan telah bermain futsal bersama mereka. Memang best la kalo dapat berpeluh main futsal. Kalo nak harap main kat kompleks sukan memang susah la nak nampak batang hidung sekor-sekor.

Malam tu memang main sampai muntah la. Tapi tak muntah pon. Ayat je nak bagi gempak skek. Tapi aku main sampai injured paha aku. Mengong! Nampak sangat tak reti main futsal. Lagipon bila lagi nak enjoy ngan member-member. Sekarang nie pon dah 3rd year, memang busy ngan design la. Projek 1 sem. Awal-awal nie memang chance untuk bersuka-ria bersama rakan-rakan.

Lepas main mesti la dahaga kan? Pi Subaidah pulak. Tapi yang rak best kedai nie, sambil makan dok kena gigit ngan nyamok. Banyak nak mampos nyamuk kat bawah meja kedai dia tu. Tapi dah dahaga punya pasal minum je la. Balik tu abes kaki aku penuh ngan lovebite nyamuk tu. Hampeh!

Wajah-wajah ceria selepas main futsal





But moment main futsal ngan member memang best. Kalo ada chance main lagi aku nak folo. Kawan-kawan, nak main nanti ajak la aku... (^_^)/

No comments:

Post a Comment