Tuesday, January 12, 2010

Penangan dark knight

Terkejut aku bila kawan aku kata yang dia dah tak tahan tengok dark knight depan mata dia. Sebenarnya hari nie aku nak folo geng aku pi pcdepot sebab aku dah jual RAM lama aku. Sementara nak tunggu RAM yang aku order sampai, aku nak beli la sekeping pasal nak on pc sebelum RAM tu sampai.

Dalam pada aku tengah survey harga RAM tetiba kawan aku yang sorang nie nampak macam susah hati je. Aku tengok dia dah macam anak ayam kehilangan ibu bapanya. Tak senang duduk kawan aku yang sorang nie. Dia pon ngorat bro kedai tu sebab nak tanya harga dark knight tersebut. Punya la bodek-bodek last-last dia decide nak beli.

Apa lagi dia pon terus pi cucuk duit lantas membeli dark knight tersebut. Mak ai, pantas giler semua ini berlaku. Daripada tak kata apa-apa tetiba terus je beli. Wah3!! Dah la dark knight dia hampir setanding his aku. Balik-balik bilik je terus on Call Of Duty 5 - World At War. Muka pon nampak happy ja. Tiada lagi kesuraman dan kekecewaan. Aku bangga ngan ko bro. Akhirnya dia nak upgrade gak setelah di'poison' oleh kawan-kawannya. Haha.

Gambar nak bagi sedap mata memandang:







Tahniah diucapkan kepada beliau. Diharap dengan adanya dark knight baru tu jangan la ponteng kelas dah (dengan wajah senyum sinis) (^_^)/

No comments:

Post a Comment