Monday, February 21, 2011

Guitar Time

Hmm... Beberapa hari lepas, bosan punya pasal. Aku lepak la kat bilik member aku. Sembang-sembang pasal kehidupan, hardware komputer dan lain-lain topik yang tak da dalam silibus pembelajaran semester nie. Tiba-tiba geng aku capai gitar dia pastu main 1 lagu. Lagu palapes. Aku dengar. Mak ai, pelik betul bunyi dia.

Pastu aku pun capai gitar rumet dia. Goreng-goreng jap then aku dapat cari kord untuk lagu "Siapa suruh masuk tentera". Nak tergelak pon ada. Siap cari dia punya lead lagi. Sorang main lead, sorang bass, sorang gitar. Nice. Tapi still kena touch up lagi kasi bunyi lagi best.

Padahal lagu nie kami nyanyi nak kasi step sama masa lari je pon.

Kemudian mula la terfikir nak buat video. Kepada skuad aku, nantikan kemunculan video terbaru kami dalam facebook. Jai sebagai vokalis. (^_^)/

2 comments: