Saturday, February 12, 2011

Futsal Sukan Tahunan Awam

Puas...
Pada permulaan, kami seakan nampak seperti mampu menggugat prestasi team lain di mana kami mencipta kemenanga dalam perlawanan pertama dengan penuh bergaya. 4 - 0. 


Perlawanan kedua kami diberi tentangan sengit dan hanya berjaya mengikat kedudukan. 1- 1. Quarter final kami kembali mendapat rentak dengan membelasah team staf dengan jaringan yang besar. 5 - 0.

Semi final. Kecewa jelas terpancar di wajah pemain. Sebab niat di hati kami nak jadi finalis . Ingatkan langit hari nie cerah memanjang buat kami namun langkah kami terkandas di separuh akhir. Apakan daya, tangan tak sampai kaki pon tak sampai jugak. Lawan kami tampak lebih bersemangat dan bertenaga. Kami tewas 1 - 2.

2 gol awal mereka sedikit menyentap semangat kami. Namun gol pada separuh masa kedua hasil lorongan menarik berjaya disudahkan oleh Amin (memang nama sebenar). Tapi masa amat lah jealous dengan kami, baru nak buat comeback dah habis pulak.

Anyway kami still ada peluang untuk merebut tempat ke-3 dan ke-4. Kepada skuad futsal wanita 4th year, tahniah aku ucapkan sebab berjaya jadi johan. You all are the BEST!.

Sedikit gambar sekadar hiasan




p/s: Wish us luck for the third place (^_^)/

4 comments:

  1. hihi...thnx!
    xpa2..xda rezki korg lg...bg dpt no 3!!!

    ReplyDelete
  2. nice weh.da terbaek dh tu.hehe.kasi dpt no 3 lak.heee

    ReplyDelete
  3. haha. tapi no 3 ngan 4 nie kami lwn sama sendiri. anyway. kami try la no 3.

    ReplyDelete