Wednesday, October 7, 2009

0 - 1

Tiang...
Benda yang bebudak awam dok pening kepala nak design.
Nak boh kat mana dia punya reinforcement?
Berapa cover nak kena buat?
Berapa batang steel nak boh?

Tapi tiang jugak la yang buat bebudak awam dok pening kepala apasal la suma serangan yang kami buat banyak yang kena dia. Mungkin sebab kami dah biasa main bola dan jadikan tiang sebagai gol. Jadi dah tak boleh nak shoot kena jaring... Aishh...

Maybe kami takda luck. Shahril dah one-by-one ngan keeper tapi keeper diorang dapat baca plak bola dia. Kemudian corner, Shahril header tapi bola melayang melepasi palang. Banyak gak offside trap yang pihak lawan buat sebab diorang tau striker kami laju-laju belaka.

Second half pulak, kami gandakan asakan. Aku cross kat Shahril dan dia dah tap bola tu tapi kena tiang pulak. Pastu aku dapat chance, shoot, kena tiang jugak. Tapi sekali diorang dapat free kick terus gol. Ikhwan dah mainkan peranan dia sebagai gol keeper kami tapi padang la buat hal pulak. Bola yang Ikhwan ingat akan bump ke dada dia rupanya jatuh ke tanah dan meleret masuk dalam gol. Memang nasib kami la.

Lepas tu memang kami dah pressure la. Terus attack sampai ke tiupan wisel yang terakhir. Yang pihak lawan pon main cam s***l sebab saja lambat-lambatkan masa. Boleh kena kad tu. Tapi reff lupa nak bawak kad kot, tu yang depa tak kena kad. Adoi. Hajat nak ke final dah berkubur. Sekarang yang tinggal hanya tempat ke-3 dan ke-4 je lagi.

Anyway, terima kasih yang tidak terhingga kepada semua pemain Awam 3. Memang batch student awam kita didatangi dengan pakej yang memang best. Setiap posisi ada player yang boleh main. InsyaAllah, kita akan menang esok. Semoga Allah akan memberi kita kejayaan pada hari esok. Gudluck to all... (^_^)/

Barisan first eleven:
1.Ikhwan
2.Azman
3.Izhar
4.Luqman
5.Hadi
6.Fariman
7.Badut
8.Amin
9.Aku
10.Syidi
11.Shahril

Barisan substitute:
1.Ammar
2.Faiz
3.Jep
4.Kamal
5.Shasha
6.Apis
7.Zuha

No comments:

Post a Comment