Friday, July 9, 2010

Cooler Master Hyper 212+

Cooler Master Hyper 212+ adalah dirumus khas daripada kilang dengan mengandungi zat aluminium yang terbaik untuk anda menyejukkan processor anda sekaligus menyejukkan hati anda yang panas sebab processor panas. Ia didatangi dengan 4 heatpipe dan aluminium fin dan bla..bla...bla...(baca la dekat website Cooler Master). CPU cooler nie didatangi dengan 1 fan. Jugak mampu berfungsi dengan dua fan (tambah duit la maksudnya tu). Jadi, let's see the performance.



Baru-baru nie, terdetik kat hati aku macam mana temperature processor aku under load? So aku pun try la biarkan ym dan pc aku ideal. Temperature ideal adalah dalam 33~37 degree. And then, aku run LinX kasi stress sikit sama itu processor and the aku amek reading. Temperature semasa stress adalah lebih kurang 57~59 degree. Wow! Boleh tahan jugak performance si kecil nie (sebab aku lagi besar kan?) Walaupun processor dah di stress dan running dekat 4GHz tapi boleh maintain lagi under 60 degree.

WONDERFUL!!

COLORFUL!!

COLORLAND!!

Memang puas hati la. Tak rugi aku beli benda nie. Cuma aku tak boleh nak buat benda nie jadi kipas siling ja sebab dia kecik sangat. Kalo setakat nak kipas k****k anda kalo berpeluh aku rasa tak menjadi masalah. So, it's best bang for your buck. Worth for the money. Even you pay cheaper but you still can get almost the same performance of the high end air cooler. Sure you will not regret. Current price is about RM100 ++. Anda mampu kan untuk memilikinya? (^_^)/

No comments:

Post a Comment