Friday, July 2, 2010

LI dah nak habis

Sedar tak sedar, kita pun dah hampir menuju ke penghujung latihan industri. Lebih kurang dalam 2 minggu je lagi untuk menimba ilmu tentang dunia pekerjaan sebelum kita kembali menjalani kehidupan sebagai seorang mahasiswa universiti. Kenangan? Aku pun tak tau la aku ada kenangan ke tak sepanjang latihan industri nie.

Bila memikirkan lagi 2 minggu je nak habis, rasa malas nak pi keja pun dah ada. Aiyooo. Jangan malas. Rindu gak feeling masa belajar bersama dengan rakan-rakan coursemate. Sepanjang li nie suma dok busy dengan keja masing-masing. Tapi keep in touch jugak la dengan member-merber rapat aku kat USM. Li nie dah bagi gambaran macam mana suasana dan kehidupan kita bila kita dah keja nanti. Life nak happy-happy dengan member, tengok wayang, lepak sama-sama mungkin makin lama makin hilang. Baru praktikal dah ada yang busy. Inikan pulak bila dah keja. Jangan sampai kita lost contact dengan member-member dah la.

Lepas 2 minggu nie, boleh la aku kembali buat rutin harian aku balik. Ponteng kelas? Maybe. Copy assignment? Maybe. Tidur lambat? Maybe. Ataupun aku perlu tukar semua jawapan aku jadi of course? Haha. Sem depan kena berubah nie (ayat 4 semester lepas). Hopefully bila dah habis li, masing-masing dah ada pengetahuan sendiri. Kongsi-kongsi la dengan member-member yang lain. Tak berkurang pun ilmu korang kalau korang share. Bahkan korang dapat pahala lagi sebab korang menyampaikan. Biar bila kita dah graduate nanti student lepasan USM nie suma resourceful and reliable.

Report? Aku tak buat apa lagi. Apa material yang nak letak dalam report pun aku tak tau. Haha. Tapi kalau nak letak drawing yang aku dah buat tu banyak jugak la. Kepada member-member lain, bagi la idea sikit. Takkan dengan member pun nak berkira? Haha.

Sekian saja buat masa nie. Nie pun curi-curi masa keja tulis blog. (^_^)/

No comments:

Post a Comment