Thursday, July 8, 2010

Dapat elaun


30.6.2010. Yeehaaa! Dapat elaun. Boleh enjoy (padahal bukan banyak mana pun). Hari nie memang best sebab dapat elaun. Macam-macam dok ada dalam kepala hotak aku yang botak nie. Nak makan siakap 3 rasa? Nak upgrade desktop? Ke nak bagi kat mak dan ayah kat kampung? Yang nombor 3 tu hangpa jangan percaya la. Kompom aku tak buat. Haha.

Tapi apa yang tak bestnya aku tak dapat full duit elaun aku. Mentang-mentang aku pi tauliah hari tu, dia potong RM55? Aiyoo.. "Sedihnya hati ini.. Ku juga bersimpati.. Hancurnya harapanku.. Maafkan sayang.." Dipetik daripada lagu popular Nana dan Achik Spin. Memang kena dengan situasi aku sekarang nie. Tapi tak pa la, kalau tak silap aku elaun tauliah pun akan dapat lagi nanti. Haha. Potong lagi elaun aku.. Ambik aku dapat lagi banyak nanti. Haha.

Korang pulak macam mana? Elaun dah dapat ke? Haa. Apa lagi, jom la pi tengok wayang ke? Bercuti kat Pulau Pangkor ke? Ewah-ewah, macam la dapat elaun tu beribu-ribu. Haha. At least, hati aku gembira la sikit sebab dapat duit walaupun tak full. Cis.. (^_^)/

No comments:

Post a Comment